EMLAB organizuję kolekną akcję ambientową dla AXA

EM LAB realizuję kolejną już świetną kampanie ambientową dla AXA. Agencja wygrała przetarg i jest to już kolejne zlecenie realizowane przez agencję dla tego marketera.

Guerillamarketing.posts_

Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii wizerunkowej dla marki AXA, skierowana dla osób aktywnie spędzających czas jeżdżąc na rowerach lub biegając. Jej celem jest zwiększenie świadomości produktów z zakresu ubezpieczeń na życie, poprzez wykorzystanie okresu zimowo letniego i działań plenerowych.

Akcja ruszyła na początku bieżącego roku i potrwa do końca czerwca. Zasięg obejmuję cztery miasta takie jak Warszawa, Kraków, Trójmiasto i Poznań. Obrandowane patrole rowerowe rozdają rowerzystom gadżety związane z aktywnym trybem życia, jak magnesy, kurtki narciarskie, odblaski, bidony i wiele więcej.

Akcja wspierana jest działaniami na Facebooku, gdzie organizowane są konkursy i rozdawane dodatkowe nagrody specjalne. Na przykłąd nowoczesne lampki rowerowe wykorzystujące promienie laserowe oznaczające na jezdni bezpieczną drogę dla prowadzącego rower.

Takie akcje to świetny pomysł na promowanie aktywnego trybu życia oraz rozwagi w czasie uprawiania sportu by nie zrobić sobie i nikomu innemu krzywdy. Jesteśmy jak najbardziej na tak!