Jak Reklamować Sklep Internetowy

Każdy kto jest choć troche aktywniejszym użytkownikiem internetu słyszał pozycjonowaniu stron internetowych. Nieustannie wzrastająca liczba większych i mniejszych sklepów internetowych, sprawia, że coraz trudniej przejść obok nich obojętnie. Oszałamiająca popularność Internetu sprawia, że słowo pisane nie odchodzi do lamusa. Dziś promocja poprzez strony internetowe stała się dla firm podstawowym sposobem pozyskiwania klientów. Będąc w pełni świadomym, że zaprzestanie cenzurowania wyników prawdopodobnie oznacza koniec wszelkich działań wykonywanych we wspólpracy z chińskim Google, internetowy gigant wycofał w marcu mechanizmy autocenzorujące. Cenega, jeden z czterech największych wydawców gier komputerowych w Polsce, bawi się w advertising szeptany na blogach i w społecznościach.

Będąc w pełni świadomym, że zaprzestanie cenzurowania wyników prawdopodobnie oznacza koniec wszelkich działań wykonywanych we wspólpracy z chińskim Google, internetowy gigant wycofał w marcu mechanizmy autocenzorujące. Cenega, jeden z czterech największych wydawców gier komputerowych w Polsce, bawi się w marketing szeptany na blogach i w społecznościach.

Google, organizator międzynarodowego konkursu marketingu internetowego, Google On the web Advertising and marketing Challenge , z powodu bardzo wyrównanego poziomu najlepszych drużyn, długo zwlekał z ogłoszeniem list pięciu najlepszych zespołów w regionach (Regional Top five), na które w tym roku podzielił świat: Europa, Ameryki, Bliski Wschód ioraz area Azja-Pacyfik. Poznańscy studenci przygotowywali się do konkursu w ramach prowadzonych zajęć monograficznych „Technologie E-Commerce – Advertising and marketing Internetowy” prowadzonych przez dr Wojciecha Czarta dla studentów Informatyki Stosowanej Wydziału Fizyki UAM. Od 2009 roku, w ramach prowadzonych zajęć monograficznych „Technologie E-Commerce – Marketing and advertising Internetowy” , studenci Informatyki Stosowanej (IS) Wydziału Fizyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu biorą udział w organizowanym przez Google międzyuczelnianym konkursie Google Online Advertising Challenge (GOMC). Wystarczy tylko odszukać odpowiedni sklep internetowy.

Jeśli witryna odgrywa przede wszystkim funkcję komunikacyjno-promocyjną, za zamieszczone na niej treści odpowiadać powinna osoba odpowiedzialna za PR czy advertising and marketing interaktywny. W polskim oddziale Microsoftu strony WWW podlegają osobie zajmującej stanowisko Advertising Communication Manager, który odpowiada za całą komunikację zewnętrzną firmy. Serwis internetowy powinien być wiarygodny, estetyczny, przyjazny i funkcjonalny.

Dodaj komentarz